מיפוי הוצאות שנתיות

  • מיפוי הוצאות שנתיות

  • ליאור בורג

    חבר
    03/05/2023 בשעה 23:03

    שלום 🙂 אנחנו בשלב של מיפוי ההכנסות וההוצאות ורצינו לשאול- שנינו משתכרים בשכר שעתי ועל כן ההכנסה משתנה מדי חודש. כיצד עלינו להזין זאת בטבלה? באופן כללי, על פי השלב הראשון בקורס התבקשנו להביא נתונים ומסמכים על שלושה חודשים אחורה, אך עלינו לכתוב הוצאות שנתיות. איך עושים זאת? האם להכפיל ב4 את הסכום של ההוצאות מתחום מסוים ולחלק ב12 כדי לחשב כמה מוציאים עליו מדי חודש? כמעט ואין לנו הוצאות/ הכנסות קבועות, זה ממש משתנה מדי חודש… תודה!

  • אלה מדמוני

    מארגן
    04/05/2023 בשעה 14:48

    ליאור שלום, תודה על השאלה.

    לגבי ההכנסות – צריך לקחת מספר משכורות אחרונות , לסכום את סך ההכנסה וחלק למספר החודשים שנלקחו. ככה תקבלו הכנסה ממוצעת לחודש. ייתכן ויהיה חודש אחד שההכנסה תהיה נמוכה יותר וחודש אחד שההכנסה תהיה גבוהה יותר אבל בראייה שנתית זה אמור להתאזן לממוצע.

    לגבי ההוצאות – גם כאן – כדאי לקחת הוצאות של סעיף מסויים ממספר חודשים ולסכום יחד ואז לחלק למספר החודשים שנלקחו. אומנם אנחנו מתייחסים לממוצע חודשי אבל הראייה היא שנתית.

    אם לאחר מכן תקבעו תקציב לסעיף מסויים – נניח 300 ש”ח לבילוי חודשי שזה אומר 3,600 ש”ח לבילויים בשנה , אבל חודש אחד תוציאו 600 וחודש אחד לא תוציאו כלל ובסופו של דבר ההוצאה השנתית תהיה הסכום שנקבע, בסופו של דבר, תצליחו לשמור על איזון.

מציג 1 מתוך 2 תשובות
Start of Discussion
0 מתוך 0 פוסטים 2018 ביוני
כעת
דילוג לתוכן